Tuesday, April 6, 2010

Det slutter ikke å regne

I dag er det ikke annet å si enn at det regner som faen her. Enda godt ikke det er like mye som i Rio der de bokstavelig talt regner bort. Men det er tungt å tasse fram og tilbake til skolen med skarp og cymbaler. Mye øving med mandagsgruppa på konservatoriet, da vi har presentasjon av tre låter etter helgen, foran hele skolen . Ok , jeg har en mandagsgruppe og en fredagsgruppe. Mandagsgruppa er kulest for der er det blåsere.
Svinger mer liksom. Hadde aldri trodd jeg skulle digge tverrfløyte liksom..
Og nok en gang må jeg skryte av Mtv her. Jeg satt i dag med morgenkaffen og strakk på labbene og neimen fikk jeg ikke servert Feel The Pain med Dinosaur Jr. etterfulgt av Tangerine med Buffalo Tom. Savna good old days litt da. God natt.

No comments:

Post a Comment